KAKŠNA JE NAKUPNA POT STRANKE IN KAKO SE TE POTI S ČASOM SPREMINJAJO?
KAKŠNA JE NAKUPNA POT STRANKE IN KAKO SE TE POTI S ČASOM SPREMINJAJO?
Ali vas zanima, kakšna je nakupna pot stranke, ki kupuje vaše izdelke? Ste vedeli, da stranke spreminjajo način raziskovanja in kupovanja izdelkov in se “gibljejo” zunaj trženjskega lijaka?
Opisali vam bomo, kako naj se tržniki odzivajo na nova poti radovednih strank!
Kaj si vsi želimo? Doseči potencialne stranke v trenutkih, ki najbolj vplivajo na njihove odločitve.
NAKUPNA POT STRANKE – DOBRO PREMIŠLJEN NAČRT
Marketing že od nekdaj išče trenutke ali “touch pointe”, ko so potrošniki odprti za nakup. Te trenutke so bile dolga leta razumljene s prispodobo “lijaka” – potrošniki začnejo razmišljati o potencialnih blagovnih znamkah (širši konec lijaka), marketing je zato usmerjen takrat na tiste, ki metodično zmanjšujejo število potencialnih znamki in se premikajo skozi lijak, na koncu pa pridejo do ene blagovne znamke – do nas, ki so jo izbrali za nakup.
Danes pa koncept lijaka ne zajame vseh stičnih točk in ključnih dejavnikov nakupa, ki so posledica razmaha izbire izdelkov in digitalnih kanalov ter pojava vse bolj zahtevnega in dobro obveščenega potrošnika.
Potreben je bolj izpopolnjen pristop, ki bo tržnikom pomagal.. Ta pristop imenujemo pot odločanja stranke.
KAKO NAKUPNA POT STRANKE VPLIVA NA NAŠ POSEL?
Obstajajo tri kritična področja, na katerih bo potrošnik sprejel odločitev, ki bi lahko vplivala na vaše podjetje. V fazi iskanja informacij bo potrošnik poiskal vire informacij, za katere meni, da so zaupanja vredni.
Nedavna študija podjetja RetailDive je pokazala, da 87 % današnjih potrošnikov to pot zdaj začne na spletu tako, da si ogleda priporočila svojih prijateljev in sledilcev v družabnih medijih, skupaj z zaupanja vrednimi uredniškimi blagovnimi znamkami in spletnimi pregledi.
Menite, da vam stranke zaupajo? Potem pa ste na zelo dobri poti!
Po tej fazi ocenjevanja se bo potrošnik zavezal blagovni znamki in sprejel odločitev o nakupu. Nekateri tržniki so menili, da se tu postopek konča, vendar temu ni tako. Danes bolj kot kdaj koli prej ni mogoče podcenjevati pomena pozitivne izkušnje po nakupu za sklenitev zvestobe.
S pomočjo vsebinskega marketinga, brand awareness – a, dobrega CX/UX-a, spletnega oglaševanja in premišljene nakupne poti stranke bo vaš posel še naprej rasel – če pa imate kakršnekoli dvome, lahko se na nas obrnite in skupaj poiščemo rešitev!