AktualnoObjave partnerjev

Kakšna dela izvaja SEO agencija?

SEO agencije in posamezniki, ki se ukvarjajo z različnimi aktivnostmi na področju optimizacije spletnih strani, se ukvarjajo z različnimi aktivnostmi, v tem blogu pa poglejte nekatere primere aktivnosti, ki jih izvaja SEO agencija. Zapis pa vam bo koristil pri odločanju o tem ali za svojo spletno optimizacijo, izbrati SEO agencijo, SEO strokovnjaka freelancerja ali se morebiti optimizacije spletnih strani, lotite celo sami.

Glavne aktivnosti SEO agencij na področju optimizacije spletnih strani, se delijo na:

  • izdelava, priprava in operativno vodenje SEO strategij
  • onsite SEO izboljšave
  • pisanje SEO optimiziranih blog zapisov in ostalih SEO ustreznih spletnih vsebin
  • offsite SEO aktivnosti (gradnja povratnih povezav)
  • poročila o SEO rezultatih
  • mentoriranje o spletni optimizaciji

Kaj SEO agencija upošteva pri izdelavi SEO strategij?

SEO strategije so načrti SEO kampanj, načeloma pa kakovostne SEO strategije vključujejo analizo obstoječega stanja spletnih strani iz vidika optimizacije spletne strani, terminski načrt SEO izboljšav obstoječih vsebin na spletnih straneh, terminski načrt ustvarjanja novih, SEO optimiziranih vsebin, določitev KPI (t.i. key performance indikatorjev) – to je meril za spremljanje rezultatov SEO kampanj ter izvajanje strategije v kolikor se naročniki odločijo, da bo SEO agencija opravljala optimizacijo spletne strani.

Kaj pomeni, da SEO agencija oz. SEO strokovnjaki, izvajajo onsite SEO izboljšave spletne strani?

Onsite SEO izboljšave spletne strani so spremembe obstoječih vsebin na spletnih straneh na način, da te ustrezajo aktualnim SEO pravilom in smernicam.

Najpogosteje so onsite SEO izboljšave obstoječih spletnih strani:

  • optimizacija seo naslovov tako, da vključujejo ciljano ključnmo besedo
  • seo optimizacija meta opisov (tako, da vključujejo ključno besedo)
  • onsite optimizacija vsebine (tako, da vključuje ključne besede)

Redkeje (in dražje) onsite SEO spremembe pomenijo celotno modifikacijo obstoječih spletnih vsebin na način, da zagotavljajo dolgoročen obstoj dobrih uvrstitev v iskalniku Google (dodajanje kazala v vsebino, spreminjanje vsebine v evergreen vsebine, itd…)

Primer SEO optimiziranega naslova in meta opisa, poglejte na spodnji sliki:

onsite seo optimizacija primer team building

Na zgornji sliki je analiziran onsite SEO url naslova team building agencije ETC Adriatic. Onsite SEO optimiziran url naslov vsebuje optimalno dolžino znakov (do 6o znakov s presledki vred) ter optimalno dolžino meta opisa (vključujoč ključne besede (team building) za katero je optimizirana vsebina na url naslovu.

Kaj pomeni, da SEO agencija ustvarja nove blog zapise in spletne vsebine po aktualnih SEO pravilih?

“Zgolj” pisanje bloga in pisanje bloga po SEO pravilih se razlikujeta v tem, da ima prvi blog, kopico spletnih vsebin, ki niso nujno dobro uvrščene v iskalniku Google (ker ne upoštevajo pravil SEO optimizacije), posledično pa ne prinašajo novih obiskovalcev na spletno stran, drugi blog, ki pa upošteva SEO pravila, pa se s svojimi zapisi ivršča na vrhnje pozicije Googla in s tem pridobiva nove obiskovalce. Z vsakim novim, SEO optimiziranim blog zapisom.

Zato ustvarjanje novih spletnih vsebin (blogov, idr…), če so te kreirane po SEO pravilih, pomeni, da prinašajo nove obiskovalce na spletno stran. Rezultat pisanja spletnih vsebin po SEO pravilih je povečanje obiskovalcev spletne strani (kar naročniki izmerijo v podatkih, ki jih izkazuje Google analitika). SEO agencija, za pisanje besedil in člankov za blog, lahko naroči zunanje SEO copywriterje ali pa ima v svoji poudbi izobražen SEO kader.

Zelo dobri SEO pisci besedil, zraven SEO pravil, upoštevaj še druge namene besedil (npr. da so spisana besedila tudi prodajna).

Primer spisanih opisov npr. specifičnih team building programov, si lahko ogledate v opisu team building programa za izobraževanje v spletnem marketingu, ki ga organizira ekološko posestvo Trnulja.com.

Kako SEO agencija pomaga pri optimizaciji spletne trgovine?

SEO optimizacija spletnih trgovin, za razliko od ostalih spletnih strani, od SEO agencije “zahteva”, tudi:

  • nemoteno delovanje spletne strani
  • skrb za tehnično seo optimizacijo (hitrost nalaganja spletne trgovine)
  • skrb za ustrezno SEO strukturo trgovine
  • skrb za ustrezen prikaz trgovine na različnih napravah (mobile,…)
  • skrb za razvoj funkcionalnosti in aplikacij, ki povečujejo engagement obiskovalcev trgovine

Iz vidika tehnične SEO optimizacije, kjer je v ospredju skrb za hitrost nalaganja spletne trgovine, si poglejte spletno trgovino Pohištvo123, ki ima oceno hitrost nalaganja po Google Speed Insights, 100/100 za namizne prikaze trgovine ter 98/100 za prikaze na pametnih telefonih in tablicah.

Drugi primer učinkovite optimizacije spletne trgovine, za katero SEO agencija lahko npr. pripravlja razvoj aplikacij in funkcionalnosti, ki povečujejo prodajo, je primer spletne trgovine topizbira, kjer so za potrebe povečanja prodaje, na konverzijski strani, kjer kupci zaključujejo svoje nakupe ovitkov za telefone, razvite funkcionalnosti kot so dodaten nakup darilnega zavijanja, rezervacija nakupa, hitra dostava in drugo.

Zraven vseh opisanih aktivnosti, je najbolj priporočljivo, da je SEO agencija že zraven pri fazi načrtovanja in izdelave spletne strani, saj je učinkovita SEO optimizacijo tesno povezana z uporabniško izkušnjo spletne strani. O pomenu dizajna, barv in grafike pri izdelavi spletnih strani, je več napisano, na povezavi.

Glede na to, da je optimizacija spletnih strani, danes ena izmed zelo razvitih panog v digitalnem marketingu, se ne gre čuditi, da se tudi število zaposlitev na področju SEO optimizacije, iz leta v leto, povečuje.

Znanja o SEO optimizaciji zato podjetja iščejo ne samo preko SEO agencij, ampak tudi samostojnih SEO strokovnjakov, digitalnih agencij in pa tudi SEO mentorjev, saj želijo razumevanje in izvajanje spletno optimizacijskih aktivnosti, “pospraviti” pod svojo streho.

Za tiste, ki iščete zaposlitev v digitalnem marketingu, priporočamo tudi zapis na povezavi.