Objave partnerjev

Kaj sem se naučil o spletnem marketingu in optimizaciji v prvih petih urah

Spletni marketing je ena izmed tistih stvari,ki bi jih vsi morali razumeti. V spodnjem članku sem napisal, kaj sem se naučil jaz, kaj je spletni marketing, in zakaj je pomemben. To je drugi del tega članka.

Spletni marketing: Raziskava ključnih besed

Kadar pišemo članek moramo ciljati na določeno ključno besedo. Pred tem pa moramo narediti kratko raziskavo, ki nam bo pokazala, za katere ključne besede se je vredno truditi. Pri tem postopku bomo uporabili nekaj tujih orodij.

Prvo orodje bo Google Autosuggest in njegova uporaba je preprosta. Odpremo novo okence v Google iskalniku in vanj vpišemo samo eno črko. Google autosuggest bo nam dal primere, kaj vse ljudje v Google vpišejo, kar se začne na to črko. Če imamo že približno določeno temo o kateri bomo pisali, lahko namesto samo ene črke vpišemo koren besede ali celo besedo in tako vidimo kaj ljudje še zraven te besede iščejo v Googlu.

Naslednje orodje, ki je zelo uporabno v spletni optimizaciji je Keyword Surfer. Keyword Surfer je orodje, ki ga naložimo na svoj računalnik in nam ob vsakem iskanju pokaže podrobnejše podatke o iskani besedi, na primer iskalni volumen te besede ter podobne ključne besede, ki jih ljudje iščejo v Googlu. Tudi že ko tipkamo besedo v iskalnik nam Keyword Surfer zraven podatkov Google Autosuggesta poda informacije o iskalnem volumnu priporočenih besed.

Ubersuggest je pa orodje, ki ga je naredil Neil Patel in je brezplačno za uporabo trikrat na dan. S pomočjo tega orodja si lahko mi bolj podrobno ogledamo podatke o določenih ključnih besedah. S pomočjo Ubersuggest lahko vidimo iskalni volumen natančno po mesecih in si tudi izberemo v kateri državi iščemo. Kot autosuggest nam tudi to orodje prikaže podobne iskane besede, njihove iskalne volumne ter strani, ki vodijo na tej ključni besedi. 

Pri raziskavi ključnih besed bi nam tudi lahko pomagalo orodje Keyword Shitter. Keyword Shitter je spletna stran brezplačna za uporabo, in je namenjena, da pomaga nam najti nove ključne besede. Deluje tako, da mi vanj vpišemo ključno besedo, stran pa nam prikaže ogromne količine podobnih besed, ki jih lahko mi uporabimo kot ključne besede. Problem tega orodja je, da nam samo prikaže te besede, nadaljno raziskavo teh ključnih besed pa še moramo izvesti mi sami. 

Zadnjo orodje, ki ga bomo opisali je Detailed SEO Extension na Google iskalniku. Po tem ko si ga naložimo, lahko obiščemo katerokoli spletno stran in zaženemo to orodje. Detailed SEO extension nam pove vse o tej spletni strani, kako dobro je SEO optimizirana ter kje se lahko poboljša. Detailed SEO Extension je tudi brezplačna.

Spletni marketing: Kako zasnujemo blog

Preden začnemo pisati članek je dobro, da naredimo kratko zasnovo. To zasnovo bomo potem, ko pišemo članek uporabljali kot osnovo in glavni načrt članka. Kot prvi del zasnove je dobro, da določimo naslov našega članka. Ta naslov naj bo povezan z temo članka in pa naj ne bo predolg. Drugi korak pisanja zasnove je določanje podnaslovov. Da je članek čim bolj estetičen, ja dobro, da je članek razdeljen po odstavkih in ima vsaj tri podnaslove. Ti podnaslovi, tako kot glavni naslov, naj so povezani z temo odstavka katerega naslavljajo.

Primer estetičnega besedila na strani opsi.si

Tukaj vidimo primer estetičnega besedila na spletni strani opsi.si katere glavna tema so ženska oblačila.

spletni marketing ženska oblačila

Pod temi podnaslovi lahko zaenkrat napišemo naš cilj za število besed v odstavku. Pomembno je, da se tega pri pisanji samega članka držimo. Tretji in zadnji korak je, da se pri pisanju članka držimo osnovnih navodil za pisanje uporabnih vsebin. Te pravila so tri, in sicer:

  • Kadar pišemo članek, naslavljamo bralca kot eno osebo,
  • Članek mora biti napisan pogovorno v knjižnem jeziku,
  • Članek pišemo čim bolj jasno in preprosto za razumevanje.

Anchor tekst

Kadar pišemo spletni marketing članke, je eno izmed glavnih SEO pravil, da v članku omenimo dve povezavi, eno interno in eno eksterno povezavo. Obe te povezavi morata imeti nek smisel v besedilu. Povezava pa mora biti na besedi, na katero naši bralci kliknejo. Tej besedi se reče anchor tekst in mora biti pravilno naslovljena. Mi poznamo štiri vrste anchor teksta, to so kombinacija ključne besede, kombinacija brand name, kombinacija ključne besede + brand name ter generični anchor tekst.

Kombinacija ključne besede je, kadar naredimo povezavo na besedo, ki je sopomenka ključne besede strani, na katero delamo povezavo. 

Primer anchor teksta kot kombinacija ključne besede:

Primer anchor teksta kot kombinacija ključne besede na spletni strani SeoPraktik.si.

spletni marketing

Kombinacija brand name je, kadar naredimo povezavo na ime spletne strani ali ime podjetja, ki ima spletno stran v lasti.

Kombinacija ključne besede + brand name je, kadar združimo ključno besedo in ime podjetja v eno, in tako na oboje hkrati naredimo povezavo.

Generičen anchor tekst pa je, kadar kot anchor tekst uporabimo besedo, ki ni nikakor povezana na temo, na katero imamo povezavo. Primer takega anchor teksta je tukaj, kliknite tukaj, na tem članku ipd.